Feeds:
Inlägg
Kommentarer

Archive for 29 september, 2009

Ger upp

Jag ger upp nu.. efter en kväll, funderande fram och tillbaka så ger jag upp, kastar in handduken, lägger mig på rygg, you name it…

Nu återstår det bara att se vad som händer.. tänker inte göra något mer nu, inte protestera utan bara acceptera.. Det verkar som alla andra iaf vet bäst så det är bara att foga sig.. Mitt liv är bara en jävla röra och bara en massa motgångar.. Vad JAG än gör för att få det att fungera så finns det alltid en motpart som misstror mina avsikter och gör vad den kan för att strula till det..

Jag vill inte ha det så här längre.. Tänker göra mig av med barlasten och starta om på nytt… Det som finns kvar (mina barn) tänker jag slåss för in i döden.. men resten.. Duger jag inte som jag är, så får det tamefan vara… Dra åt helvete!!!

Read Full Post »

iaf så känns det så….

Skitdag och skitkväll… Har ingen lust att sitta här ensam och fatta nada av livet… Bättre att sitta här ensam och se framtiden an…

Vad göra?

Read Full Post »

Tack

Fia och Subrosa.. Ni är mina hjältar för kvällen…

Fia för att du finns och lyssnar 🙂

Subrosa för att du fick mig att tokskratta, länge, länge 😀

Lycka till med husvagnen båda två!

Read Full Post »