Feeds:
Inlägg
Kommentarer

Archive for 8 september, 2009

Massage

Något som är väldigt bra med att ha en flickvän som är massageterapeut, är att man får massage.. 🙂

Ikväll så fick jag: Rygg-, nack-, ben- och armmassage. Vilket kändes underbart härligt då jag har tävlat flitigt den senaste tiden och fuskat lite med stretchingen efter loppen :-s

Om ni har möjlighet att få massage, gratis eller betala, BOKA tid.. Ni kommer inte ångra er.. 🙂

Read Full Post »

Idag fick jag veta något som svider i mig.. En gnagande känsla har infunnit sig. Jag får en gigantisk klump i magen när jag tänker på det. Vrider och vänder på det och försöker tolka… Men det bara glider undan. Är det jag som inbillar mig  eller är det en faktiskt och rättfärdig känsla? Viktigast av allt: Vad gör jag åt känslan?

Min 100%:iga tillit har fått sig en ordentlig törn….

Inte nu och inte det…

Vad ska man tro på? skrivna ord, som bara lästs i all sin torrhet eller talade ord som hörts och fått ett ”ansikte”? Det ena ger en känsla och det andra en annan…

Fan, jag behöver inte detta också just nu… Förbannar mig själv och min nyfikenhet!!!

Read Full Post »

6 månader

Nu har dessa sex månader gått.. klockan är strax över midnatt..

Är det starttid eller sluttid…

Inom ett en kort tid så vet vi…

Read Full Post »