Feeds:
Inlägg
Kommentarer

Archive for 19 september, 2009

Ont..

Läser och läser… Men blir bara förbannad…

Känner att jag kanske ska bli tydligare med vad jag skriver här.. Att inte tala så mycket i gåtor. Kanske de som läser ändå vet vem jag är och vad jag gör…. Så vad gör det om jag säger ALLT?

Men samtidigt avslöjar det en hel del som JAG vet.. Får funderar på det ett tag till.. Men något som jag definitivt HATAR är lögner om hur jag hanterar relationen med mina barn, lögner om hur dom beter sig när dom inte är med mig… Lögner om vad dom ”påstås” säga och berätta när dom är hos sin mor…

Alltför många gånger har sanningen varit annorlunda mot vad hon säger till andra… Kanske jag ska använda bloggen till att berätta saningen om den saken också.. Jag som bara vill skydda mina barn och därför kniper…

Jag lever med en underbar kvinna som alltid säger: ”tänk inte, GÖR” 🙂 Det börjar bli mitt ordspråk… Men oj vad pinsamt det kan bli ibland.. 😉

Puss och kram min älskade..

Read Full Post »