Feeds:
Inlägg
Kommentarer

Archive for 10 september, 2009

Onsdag

Eller torsdag är det egentligen. 🙂

Inget nytt under solen..

”tjafs” med barnens mamma ang umgänget. Vi har trots allt kommit en väldigt go bit  på väg till ett fungerande umgänge.. Tack för det Linda!

Har varit hemma hos Ulrika och tittat på.. Minns inte vad serien heter.. Men Skarsgård är med senare iaf 🙂  Sen lite prat om framtiden innan tröttheten knackar på..

Nu sitter jag mest och undrar om jag verkligen ska lägga mig.. Börjar senare men slutar också senare imorron. Måste ta och fundera ut mat till helgen också. Jag har barnen och U lika så.. Kanske dom vill äta hos oss i helgen?

Nu är klockan mycket och jag ska nog lägga mig. Imorron blir det träning i Gymmet.. Hoppas U tittar förbi innan hon går på sitt pass.

Natti natti därute..

U: Mm… Du ÄR den där.. Du vet? 😉

Read Full Post »