Feeds:
Inlägg
Kommentarer

Archive for 27 september, 2009

Har varit en minst sagt märklig helg, inte alls som planerat.
Fredag kväll med Ulrika.. fortf. ovisst.. Lördad = Jobb! hur gick det till? Det var dock full fart så timmarna rann på. Trevlig arbetskamrat hade jag också! 🙂 Men dessvärre inte en planerad orienteringsdag. Eftermiddag på fotbollsmatch med Tim som bollkalle. Lördag kväll.. Härlig middag med Ulrika och alla barnen, när dom försvann hem så blev det mysig lördagskväll med mina små. Söndag, orienteringstävling med tillhörande miniknat (för barnen) och barnpassning på plats. Var en suverän dagmamma som var där och tog hand om dom. Kändes bra att ge sig iväg då.
Ville berätta för Ulrika om att vi skulle sprungit samma bana, men hon var inte kontaktbar.. 😦 Hon renoverade bilen istället.. 😉 Eftermiddag med handbollsträning för Tim och middag därefter. Mys med barn och högläsning ur Pelles ficklampa (Tims favoritbok som han ska ta till skolan) Döm om min förvåning så kan Linus läsa!! Visst så vet jag att han ljudar.. Men när det kommer klockrena meningar (efter en stunds tanke iofs) så blir jag riktigt imponerad och glad. 😀
Barn i säng och jag promenerade en snabbis över till Ulrika för att diskutera karta och vägval.. Några kramar och pussar hann vi också med… :-s

Så såg min helg ut.. såklart så funderar ni över hur den EGENTLIGEN skulle sett ut? Men vaddå? Har det någon betydelse, det blev ju som det blev iaf.

Natti natti. Puss och kram från Ulrika gör att jag ska krypa ner nu, med ett litet leende på läpparna iaf…

Read Full Post »

Har precis kommit hem efter att ha varit i Avesta och tävlat. Körde på Öppen klass 4, vilket visade sig vara samma bana som D35M, vilket hade inneburit att jag och Ulrika sprang samma bana… Men nu är det ju dessvärre så att hon fortfarande är sjuk..

Men iaf så gick det riktigt bra, gjorde två missar, men annars så var det pang på. 🙂 Nu vet jag inte när det är nästa tävling, men det tunanr ut nu när hösten gör sitt intåg..

Read Full Post »