Feeds:
Inlägg
Kommentarer

Archive for 28 september, 2009

Inventering måste var det värsta av all djävulens påfund.. Finns nog inget tråkigare i hela världen.. Vi har inventering just nu i dagarna två… Lungorna och näsan är fylld med damm så det ser ut som man snortat kol när man snyter sig :-s

Det som är än värre är att jag först idag fick brev om ett inplanerat möte med familjerätten angående vårt/barnens umgängesschema.. Finns ju inte en chans i skogen att jag kan få ledigt imorron förmiddag för det.. Butiken är bara stängd idag och imorron så.. Fan också! Förra veckan så ställdes mötet in pga av Tim hade feber.. Det ligger ju förslag på hur det ska bli.. Men diskussioner pågår.. Jag vill ha barnen en längre sammanhängande period för att dom ska hinna få landa även hos mig, men barnens mor vill ha fler endagsövernattningar. Som det är nu så går fredag kväll till att varva ner och ”hitta” varandra igen.. sen är det lördag och söndag (dagen före skolan) Sen är dom borta igen.. Jag vill egentligen att barnen ska bo hos oss varannan vecka, men för att komma dit så har jag kommit med ett kompromissförslag för att det ska bli en lugn övergång för barnen. Jag har föreslagit Ons-Mån.. diskussioner pågår om tor-mån med under digra protester från mamman…
Därför hade det varit bra om vi kunde träffats imorron..

Eländet fortgår.. 😦 I slutändan så är det inte bara barnen som förlorar på det här.. utan även jag…

Jag har iaf ätit en god middag med U.. 🙂

Read Full Post »