Feeds:
Inlägg
Kommentarer

Archive for 24 september, 2009

MiniMac

MiniMac är en underbart snyggt designad dator.. Jag är i ägo av en dylik sak.. Jag har även installerat det allra senaste OS på den.. Nämligen Win7. Underbar bekantskap. Funkar klockrent och är hästlängder bättre än Vista.

Jag har tom skaffat en extern låda som ser ut som min MinMac för att det ska finnas lite mer utrymme med hjälp av en extern hårddisk. I MiniMacen får det nämligen bara plats en disk. Googla så får ni veta hur den ser ut. Jag orkar nämligen inte leta rätt på en bild 🙂

Mac MIni

Jaja, nu gjorde jag det iaf.

Till problemet… det finns inget LJUD!!! Eller det kanske det gör, men inget som jag hör iaf.. Jag har letat, testat, uppdaterat, flyttat kablar, hotat, gullat… Men INGET fungerar.. Den vägrar ge ifrån sig minsta lilla pip… Nu vill jag ju höra musik och inte ett pip.. Men ni kanske förstår grejen…

Win7 och Mini Mac lirar inte…

XP here vi come…

Read Full Post »