Feeds:
Inlägg
Kommentarer

Archive for 13 september, 2009

Bra dag

🙂

Det har varit en härlig dag idag.. Iaf mentalt. 🙂  Fast även fysiskt.. Mycket närhet och kärlek har det blivt 🙂 Vågar jag tro?

Sov länge och drömde något rejält oväntat som sen har följt mig under dagen.. Ler när jag tänker på det. 🙂

Däremot så ville inte min bil med mig, batteriet var tvärslut när vi skulle iväg och handla. Snabbt över till Ulrika för att låna hennes bil. Såklart skulle hon iväg och mata sin katt som bor hos hennes barns far.. Men snällt nog så fick vi låna bilen så vi kunde handla. Blev en kort runda då jag kände mig stressad.

Har nu satt batteriet på laddning tack vare min älskade Ulrika 🙂 Hon har en Ctek-laddare.. en sån som vi säljer på mitt jobb 🙂

Hoppas det blir bättre imorron. Vi ska iväg till Säter och hälsa på Mor och Far..

Ska sova nu, för jag är rejält trött. Barnen sover sen länge i sin nya säng, som dom älskar. Kul att dom köpte den rakt av 🙂

Fan Ulrika…. Jag bara ler efter idag.. hoppet finns där… 😀

Read Full Post »