Feeds:
Inlägg
Kommentarer

Archive for 11 september, 2009

Solen skiner denna förmiddag.. Natten till idag tillbringade jag hemma hos U, det brukar fungera sådär när hon har sina barn eftersom dom brukar komma knatande nån gång under morrontimmarna och ska krypa ner hos mamma. Det blir lätt lite trångt då sängen bara är 1.20. Det är trångt UTAN barn också, eftersom U gillar att ta plats på natten.. Men det funkar för det mesta. Jag tar lite plats och det är ganska mysigt att känna en del av den andras kropp hela tiden. 🙂

Idag hämtar jag mina barn redan kvart i två. Tänkte att det kunde vara lite härligt att få hem dom tidigare och så skulle jag eventuellt haft alla barnen då U skulle gått på intensivjympa. Det blir inställt, för hon har sovit dåligt och har ont i halsen.. :-s

Fram tills jag hämtar dom små så blir det till att röja av här.. Ta en sväng med dammsugaren, byta lakan och diska.

Behöver lite tid att smälta och tolka information som kommer mig tillhanda.. Det gör både väldigt ont och känns bra på samma gång. Men den här förmiddagen har iaf varit positiv.. 🙂 Men tankarna kommer på ord som sårar på ord som glädjer.. Men vart leder det? Det återstår att se…

Middag blir det iaf för allihopa, om det blir här hos mig eller hemma hos U får vi väl se framåt eftermiddagen. Korv Stroganof med ris blir det. Hoppas ALLA barnen blir nöjda!

Puss

Read Full Post »