Feeds:
Inlägg
Kommentarer

Archive for 7 september, 2009

6 månader

Idag för 6 månader sen så förlovade jag och U oss.. 😀

Det hela skedde på hotell Dalecarlia i Tällberg, där vi tillbringade en fantastisk weekend tillsammans.. Jag kan fortfarande känna känslan hur det kändes när vi trädde ringarna på varandras fingrar.. Det var vi… För alltid… 🙂

Ulrika, jag älskar dig så som jag aldrig älskat någon tidigare.

Read Full Post »

Vet inte om jag skrivit om det förrut?

Men OM jag inte har gjort det så har jag börjat orientera.. tack vare min älskade Ulrika! Vivar ju till Gotland i somras för att hon skulle springa 3-dagars då.. Det blev inte bättre än att jag testade en dag och blev FAST! 🙂

Nu  för tiden letar jag tävlingar varje helg.. Senaste tävlingen var idag, eller igår, då det var stafett-DM i Leksand. Jag sprang Ö2 och det gick bra utom på två kontroller där jag bommade…

Men iaf… Jag har verkligen fastnat för det där med orientering, det är betydligt roligare att jag entt ”pip” i skogen är bara springa för att..

Faktiskt har jag vunnit en tävling också.. Sprint-DM 2009, öppen klass 2! 😀 Vann med över en minut.. 😀

Nästa helg bär det av till Valbo (utanför Gävle) för tävling både lördag och söndag. Dessutom så har jag barnen då så dom får gå miniknat, orientering för dom små. 😀 Mina barn älskar det..

Nu är det dags för sängen…. Natti natti..

Ulrika… du och jag.. VI 🙂

Read Full Post »

Något kryptiskt, men det är så det känns just för tillfället.

Det är något på gång, men något riktigt beslut vill inte fattas.. Om det beror på mig eller någon annan… Både och tror jag. :-s

Saken är den att beslutet ifråga är ett STORT beslut som kommer att påverka många. En massa tankar rusar genom mitt huvud. Ibland så är det positiva och ibland negativa.. Hur gör man för att hantera en negativ känsla så pass bra att man klarar av att vända den till en positiv känsla?

Jag förbereder mig för det värsta.. Men det är fan inte lätt när det bästa lurar runt hörnet 🙂

Imorron kommer barnen hit.. härligt.. 🙂

Read Full Post »