Feeds:
Inlägg
Kommentarer

Archive for 23 april, 2009

Read Full Post »

Snart Fredag..

Har precis kommit hem efter ännu en härlig/trevlig/mysig/rolig kväll med U och barnen. Jag vet inte hur jag ska beskriva kvällarna eftersom det känns så himla bra. Kanske jag ska kalla det vardag för två särbos med barn? 🙂

Gårdagens barnvaktning gick strålande.. Var ju såklart lite orolig när barnen skulle vara helt själva med mig för första gången. Men det funkade galant, vi titttade på bolibompa, läste böcker och spelade spel.. Det var bara M (sonen) som titt som tätt sprang till fönstret och frågade när mamma kom hem 🙂 Konstigt vore annars.. pojken är 3 år..

Imorron så får jag hit mina små. Ska bli härligt att få ha dom hos mig igen, även om jag är lite orolig för L:s mående och jag får inte tag i barnpsykologen trots flera dagars ihärdigt ringande. :-s Han har det tufft just nu och jag önskar att jag kunde få råd och stöd och vi kanske kunde få hjälp med att reda ut det som bekymrar honom..
Men jag är iaf JÄTTEglad att dom kommer 🙂 Troligtvis tittar U förbi också på kvällen och tom sover här. Hon å andra sidan har lite strul med helgen då hon går en massageutb lör och sön. Då skulle hennes barn varit hos sin pappa som i sin tur kanske måste jobba. :-s Struligt värre. Men jag hoppas allt reder sig till det bästa.

Nu ska jag å andra sidan skutta i säng för jag börjar 7 imorron..

U, du är bara för härlig… 🙂

Read Full Post »