Feeds:
Inlägg
Kommentarer

Archive for 10 april, 2009

En underbar dag

Idag har jag/vi haft en underbar dag. För min del började den vid halv nio då jag masade mig ur sängen, sådär jobbigt rastlös. Dock så var jag glad ändå iom att jag skulle träffa U och barnen. 🙂

Efter frukost bestående av müsli, fil. ekologisk juice (grymt god) och ekologiskt kaffe. ( Mycket eko grejer i mitt hem)
Iaf strax vid 10 så tog jag bilen iväg till gymmet. ( 😀 JAG på gym 😀 ) Men kul är det och jag har bra peppning av U så det går riktigt bra, dessutom så hade jag känslan av att VILJA gå dit imorse. 🙂
Efter träning så var det bara att fara hem och ta en dusch. Pratade en snabbis med U också, vi bestämde att jag skulle komma ut när jag var klar. På vägen ut stannade jag på Biltema (handlade ett fälgkors), på ÖB (köpte påskgodis till U, hennes barn och mina barn), på ICA Maxi där jag köpte påskägg. Fälgkorset skulle jag ha när vi skulle byta till sommardäck på U:s bil.

Väl ute fick jag lunch, eller ok.. JAG fixade lunchen, inget avancerat, blodpudding, bacon, morötter och lingonsylt. 🙂

Resten av eftermiddagen så var vi bara ute. Vi bytte däck på bilen, tog en lång promenad för att H (U:s dotter) skulle få cykla.. SÅ mysigt att gå i solen och bara njuta av U:s närvaro, tom hålla handen.. 🙂
Middag blev det också, med hemmagjorda hamburgare och pommes. Återigen.. JAG fixade maten.. Dock med sällskap/hjälp av U.

Nu har jag precis kommit hem efter lite mys på tumanhand med U efter barnen somnat. Fick precis ett godnattsms av U.. ett gulligt ett som gör att jag bara ler som en tok nu…

Ska krypa ner själv nu.. var på väg nyss men fastnade här.. 🙂

U, tack för en underbart mysig dag.. precis vad vi behövde!

Read Full Post »