Feeds:
Inlägg
Kommentarer

Archive for 5 april, 2009

Har precis kommit hem efter att ha varit och tittat på T:s handbollsträning. Idag var sista träningen för säsongen så jag bestämde mig för att åka och titta på.

Båda sönerna blev jätteglada över att se mig där så jag fick många pussar och kramar.. 🙂
Men deras mammas blickar så något annat.. Hon hoppades nog att jag inte skulle komma så hon kunde använda det mot mig också..

T är så duktig.. Snart 7 år och har riktigt bra koll på armar, ben och bollen. Kul att se att han tar för sig också!
L passade på att leka med en annan boll och hans bollkontroll ligger inte mycket efter, trots att han var väldigt sen i motoriken från början.

Fram emot maj så blir det fotbolls träning för båda. Förmodligen I Bullermyrens IK, iaf som det ser ut nu!

Read Full Post »

En underbar dag

Lördag 4/4 – 09

Äntligen vår 🙂

Jag jobbade mellan 9.30 – 14.30 kanske inte så värst roligt en dag då solen strålar från en klarblå himmel och det är 13 grader varmt.. Men faktiskt, det var en rolig dag att jobba, massor med kunder som bara var positiva och dessutom så handlade dom 🙂
Direkt efter jag jagat ut sista kunden och stoppat undan dagskassan så plockade jag ute en skoter för att göra en sista? färd ut i friheten.. Fram till spåret fanns det såklart ingen snö utan färden gick på torr asfalt som osade vår. 🙂

Väl uppe på berget så är det fortfarande bra med snö, dock så är det väldigt blött även på leden. Att köra fast utanför leden var inget jag önskade mig. For upp till skoterklubbens stuga en bit upp och satt där bra länge och bara njöt av utsikt och våren ankomst. Underbart mysigt var det att sitta där och tänka över mitt liv, tänka på mig och U.. 🙂
Nedfärden var inte lika faschinerande, utan det gick mest bara fort.. Ville ju hem för att hinna träna innan jag åkte ut till U.

Snabbt hem för att byta om innan jag åkte iväg till gymmet. Väl där så körde jag igenom mina övningar, vilket gick kanonbra. Dock så sänkte jag vikterna på två av maskinerna för att det skulle harmonisera bättre.

Ännu en gång hem och en snabb dusch innan jag for ut till U, snabbt stop på ICA för att inhandla lite mat och frukost. När jag väl var hemma hos U så hällde jag upp ett glas vin och gick ut och satte mig i vårsolen framför huset. Ännu en underbar känsla av vår. Tänkte lite mer på U och insåg att jag är så otroligt kär! 😀

Strax före sju kom hon så äntligen hem efter sin ubildning och en massagekund. Resten av kvällen ägnades åt att mysa och prata..

En riktigt underbar dag hade jag, många glada och lyckliga tankar hann jag med också.

U; det är som du sa… Det är härligt nu och det kan bara bli bättre

Read Full Post »