Feeds:
Inlägg
Kommentarer

Archive for 7 april, 2009

Tisdag kväll

Efter en mysig natt och en underbar morgon med U så har arbete stått på schemat hela dagen. Det märks att säsongen börjar nu.. Fler och fler människor trillar in i butiken.

Härligt att det är vår också. Det är inte utan att det pirrar lite extra 🙂

Igår var jag och U och tränade. Som tur var så ÄR hon inte starkare än mig, även om det inte är långt efter.. 🙂 Vi maxxade i benpress 3 rep. Hon tog ca 55 % mer än sin vikt och jag hamnade på samma siffra. Jag tog 115 kg 😀
Annars så körde jag mitt program och U lite sådär på måfå.. Styrketräning är inte hennes grej, hon kör hellre ”riktigt” träning som skidåkning etc. Men vi hade iaf roligt.

Däremot så fick jag en väldigt bra genomgång i streching.. Jag är INTE världens smidigaste människa så det är behövligt. Vi ska fortsätta med det vid tillfälle.

Ikväll så tar jag det lugnt, har ont i halsen och har faktiskt tränat 3 dagar i rad nu. Fast träningen känns bara rolig så jag vill verkligen inte bli sjuk nu, utan kunna träna vidare!

U = personlig tränare

Read Full Post »