Feeds:
Inlägg
Kommentarer

Archive for 12 april, 2009

DC vänner

Konstigt att man kan känna att man får vänner på DC.. Men i mitt fall så är det verkligen så..

Finaste, du är verkligen en vän.. du har dessutom varit med från början.. 🙂
Tycker om dig och hoppas att du får det bra när du kommer hem!!

Puss och kram och nyp i stjärten till dig E. 🙂

Read Full Post »

Inlägg?

Kom på att jag skulle skriva.. Men när jag väl loggat in och allt… så var skiten borta…

Hur kunde det raderas redan INNAN jag skrivit det? Har jag fått virus i hjärnan?

Dags att köra en brainscan på mig.. ses imorron…

Read Full Post »

Motorcykel..

U har en motorcykel… Jag har det inte.. Har aldrig haft suget efter det heller..
Blev inte sugen när jag fyllde 40 heller.. Men lite avis var jag redan i höstas när U for iväg, såg ganska mysigt ut.. Jag har frågat om jag fick åka bakpå.. Men där är det nej 🙂 (Jag har för långa ben säger hon) Idag så tog U ut cykeln för första gången i år.. Tog en repa hem till mina föräldrar för en kopp kaffe, sen vidare småvägar till ett klassiskt MC-fik för en glass. Jag och barnen hakade på, fast i bil.. 😦

Jag blev faktiskt riktigt avundsjuk när jag såg henne glida iväg på sin Triumph…

NU är jag sugen på hojkort… 🙂 Finns intensivkurs för en 10 papp.. Kanske jag ska ta det ändå?

Sen är det faktiskt som så att jag jobbar i en butik som säljer MC-tillbehör och Kawasaki cyklar… Kan få en ER6-n väldigt billigt… Jag måste ju nästa ha kort för att veta vad jag pratar om, eller hur? 😉

Planerna snurrar vidare…

U, ännu en mysig dag.. 🙂 Lova att fortsätta köra försiktigt..

Read Full Post »