Feeds:
Inlägg
Kommentarer

Archive for 28 maj, 2009

Ja, så är det.. Men just nu så rullar mitt liv på så att jag inte hinner sitta vid datorn. Det är märkligt, då jag är en datornörd 🙂 Tillbringade mycket tid tidigare med att pula på vid datorn.. Nu hinner jag knappt med att betala räkningarna. 🙂
Iofs så är det ganska så bra för att jag gör andra saker, men ibland så känns det bara som om jag inte hinner med.. Finns andra saker som blivit viktigare i mitt liv.

Vad finns att berätta sen sist… Egentligen så är det säkert massor… Men jag vet inte. Fotbollsträning med T i förrigår, medan jag och L spelale fotboll vid sidan av… Middag med U och hennes barn hela veckan (men oj så gärna jag hittar ett gemensamt boende) Full fart på jobbet. Planering inför nästa helg då vi förmodligen åker till Alfta för orientering och en natts campande. Funderingar och diskussioner kring Gotland och Grekland 🙂

Imorron kommer mina underbara små pojkar.. Som jag längtat efter dom sen i tisdags. Ska bli kul att se L:s reaktion för t-shirten jag handlat till honom… och kalsongerna.. Som det verkar nu får BARA T nya kläder, skor etc… Så jag tänker att L kanske skulle behöva få lite nytt också. Svårt det där.

Blir grillat imorron kväll (Lysande idé U) och på lördag blir det ”all mys dag” 🙂 Jag och U har barnledigt hela lördagen (Jag jobbar 10-14, då ska U träna), men sen så 😀

Nu ska jag ta och säga godnatt till kudden och sen sova…

U….. jag bara ler…. 🙂

Read Full Post »