Feeds:
Inlägg
Kommentarer

Archive for 26 maj, 2009

När man minst anar det så är klockan halv tolv och vi står fortfarande i duschen… Inte halv tolv på dagen utan på kvällen :-0

Jag slutade 5, kom från jobbet 10 över… 25 minuters bilfärd, parkera bilen, en kort med rask promenad över till U (hann inte hem och byta kläder) maten på bordet? Nope… 🙂 Precis insatt i ugnen 🙂 VArför stressa? Det är U jag har att göra med… Blev fisk och potatis till middag! Mycket gott, tycker jag.

Efter middagen så diskade jag medans U gjorde… uj, det minns jag inte ens… Jo, hon pillade med motorcykeln, eländet vägra fungera. 😦

Paket på ICA, tvätta och byta till pyjamas på H och M, fixa välling, läsa bok, hopp i säng.. Uj är klockan så mycket.. :-0

Lämnade U strax före 24, med ett leende på läpparna och hennes ord ringande i öronen.. (Fixa någonstans att bo nu så vi kan slippa ha det så här 🙂 ) Jag fixar.. allt jag kan, men det är inte alltför enkelt härute…

U, SÅ skönt att kunna prata med dig… vill prata med dig om 18 år också 😉

Read Full Post »

Så kan det gå

Ja.. så var den sagan all… Mycket vatten har runnit under broarna de år som gått..

Jag må ha gått på för hårt, men NÅN gång måste någon säga sanningen. Det går inte att sitta och ömka sig själv och sen tycka att alla är dumma mot en.. När inte någon av vännerna säger det så fortsätter det.. Ja, jag sa det.. hårda ord.. kan så vara.. Men trots allt är jag glad at jag VÅGADE!! Detta kostade mig vår vänskap, det är jag övertygad om.. Hoppas att du en dag kan se tillbaka och åtminstone tänka tanken på att jag sa det jag gjorde av omtanke…

Ta hand om dig och barnen U! Ni kommer alltid att finnas i mina tankar. Jag önskar er all lycka i framtiden!

Många kramar…

Read Full Post »