Feeds:
Inlägg
Kommentarer

Archive for 24 maj, 2009

Men nu är jag här igen för en liten visit. 🙂
Blev kort för jag hittade på en grupp på facebook som handlade om min ungdom….. Uj så många minnen det dök upp. 🙂

Mitt liv är iaf kanon, sånär som på kontakten med barnens mamma… Som ”försöker” vara duktig och ge mig information jag behöver… Äh, hon försöker inte.. hon är det för att jag inte ska ha något att klaga på när vi väl hamnar hos FR!
Synd bara att infon kommer ALLTID försent för att jag ska hinna vara med på barnens aktiviteter.. ”ojdå, jag trodde du inte var hemma…” det är ungefär standardsvaret…. eller ”jag har visst berättat”

Men bollen är i rullning och hon kommer att få bita i det sura äpplet…

Passar på att gratulera U för att ha klarat av hela utbildningen, teori och praktikprov!! Du är bäst älskling 😀

Lång och sen helg har det varit… fredags hämtade jag min bror med sambo strax efter 24 och två timmar senare U som hade varit ute på avslutning med kursen. Bröllop igår, ute i det fria med endast några regndroppar… Fint var det och god mat.. Tur att jag och U hade tagit sovmorgon (eller ja.. mycket sova blev det inte, men iaf :-D) Vi var hemma strax före ett tack vare en kanongo brorson!! Tack T, belöning kommer.

Nu ska jag i säng. Vi ses kanske imorron..

U… Jag saknar ord.. Du och jag.. VI!! 😀

Read Full Post »