Feeds:
Inlägg
Kommentarer

Archive for 9 maj, 2009

Tillbaka

Nu är jag tillbaka igen efter en (o)frivillig frånvaro i någon vecka.

Dels så har jag ju flyttat, vilket av någon anledning gör att det tar 10 dagar för ISP:erna att flytta mitt internetabbonemang. :-s Dels så har jag och U tillbringat mycket tid med varandra och hos varandra. Vi bor ju numera bara ca 150 meter ifrån varandra. 😀

Nästa vecka ska vi titta på hus, inte långt härifrån. Lite spännande är det…

Men iaf, nu ska jag ägna mig en stund åt mina barn och ta ett tag med dammsugaren som hastigt och lustigt dök upp idag igen.. (Den har nog stått i städskåpet en vecka, men jag har inte tittat efter just där.. )

Ha en fortsatt solig dag för det ska jag ha. Återkommer nog under dagen med lite mer händelser från tiden som gått.

Read Full Post »