Feeds:
Inlägg
Kommentarer

Archive for 16 maj, 2009

Så.. Nu tittar jag in igen och konstaterar att det var ett tag sen. Men dagarna rullar på och jag prioriterar annorlunda nu än vad jag har gjort tidigare.
Min relation med U är så annorlunda nu och SÅ mycket bättre. 🙂 Vi äter hos varandra, med eller utan barn, mer eller mindre varje dag, vi sover hos varandra så ofta vi kan. Vi lever helt enkelt ett samboliv i den mån vi kan 🙂

Tex så ska jag och barnen gå över till U och äta middag om en halvtimme. Dock så blir det melodifestival på varsitt håll ikväll, lite synd tycker jag, men hennes barn är lite för små för att vara uppe så länge. Dom orkar helt enkelt inte. Tråkigt, men så är det när man är särbo med små barn. 🙂

Annars så har vi varit iväg på orienteringstävling idag. U sprang medans jag och barnen, framförallt mina, titttade på. Är ju inte så mycket att titta på egentligen, men det var en massa folk, skog och frisk luft. Efter U sprungit så gick vi nånting som heter miniknat, en orienteringsrunda för små barn, man får en riktig karta och har riktiga kontroller och ett litet pris efteråt. Det var uppskattat iaf av T och L. 🙂 Efter tävlingarna så åkte vi till min systers café för fika, jag och U åt smaskiga räkmackor (lite nostalgi var det, då just räkmackor har blivit vår grej :-D) medans barnen fick äta vanligt fikabröd. Väl hemma så ville barnen i badet och jag plockade lite här.

Nu sitter jag framför datorn och laddar för att handla lite till middagen.. Strax bär det av hem till U. Ha en trevlig kväll och vi håller tummarna för att Sverige vinner ikväll, trots att alla verkar ha gett upp från början..
JAG hoppas iaf 😀

U, så himla snygg du är i din nya frisyr

Read Full Post »