Feeds:
Inlägg
Kommentarer

Archive for 31 augusti, 2009

ujuj

Nu bubblar det av nya inlägg i mitt huvud…. 🙂 Insåg att jag har massor att berätta för omvärlden.

Men ärligt talat så måste jag sova nu.. Fan, fan och fan igen…. Imorron? Vi får se..

Än en gång, tack Hank. Dina ord har peppat mig!

Read Full Post »

Nytt jobb

Imorron så är det första dagen på resten av mitt liv 🙂

Jag börjar ett nytt jobb. 🙂 Dock så låter det mer omvälvande än vad det är. Jag ska starta en helt ny funktion på mitt gamla jobb. Jag ska bli kundtjänstansvarig, eller kundansvarig… eller… ta hand om våra kunder helt enkelt. 🙂  Kundrelationer är viktigt i dagens läge, ännu viktigare om man ska konkurrera i en bransch där försäljningen dippat 25 % senaste månaden.. 😦

Jag ser det som en utmaning att vända missnöjda kunder till nöjda, att ta hand om gamla kunder och välkomna nya.. 🙂 Det kommer att bli tufft, men någon måste göra det och faktiskt så känner jag mig mest lämpad av den personalstyrka som finns nu. 🙂

Imorron är en annan dag…

Read Full Post »