Feeds:
Inlägg
Kommentarer

Archive for 9 maj, 2010

Mitt liv rullar just nu bara på.. Utan att jag egentligen gör något. Jag har en del planer som ska sättas igång.. men det finns inte tillräckligt med energi. Dock ser jag en ljusning..

Det finns någon som fångat mitt intresse, en glimt av något mer, någon som gör att det ändå gör att sommaren kanske blir ljus och jag får energi nog för att dra igång de projekt som jag har sparade i huvudet. 🙂

Så länge får jag glädjas åt mina barn och jag får tillbringa två veckor med dom i sommar, då har jag också semester. 🙂 Vi ska försöka oss på en resa till Legoland. Förhoppningsvis blir det per bil, men då måste man ha en tillförlitlig bil också.  Annars blir det buss för oss alla tre.. Men det är ju en upplevelse i sig det. :-)Usch, nu fick jag en sån där stark längtan efter dom små..

Vad händer annars då? Jag har hittat flera vänner som lyser upp min dag, dock på avstånd, men det är tur att dom finns. Jag har för två veckor sen begått årets orienteringspremiär 🙂 Gick åt skogen, bokstavligen, men det var så roligt att komma igång igen. Nu i helgen så har det varit tävling x2. Är över förväntan nöjd med båda dagarna. 🙂 Idag hade jag dessutom sällskap av Ulrika, som vanligt är det alltid kul/trevligt att träffa henne. Även om det inte är alldeles solklart och självklart med vår ”relation”. Men jag hoppas och tror att med tiden så HAR jag verkligen den där underbara vännen som jag vet att hon är.

En annan rolig sak som hänt är att Linus har börjat orientera så smått, eller iaf  börjat på träning. Han har varit där två ggr och är överförtjust 🙂 Riktigt lyser om honom när vi åker därifrån. 🙂

Som sagt.. Dagarna rullar på och sommaren närmar sig trots att vinterkylan inte riktigt vill släppa taget. Idag var det iofs ett par timmar på em, det var riktigt varmt. Då var jag iväg för en fika och en glass med K. Hur trevligt som helst hade vi. 🙂 Det kommer vi göra igen.

Kanske jag kommer uppdatera mer frekvent här nu, när jag ändå känner att jag är på väg upp ur en otroligt jobbig tid de senaste månaderna. Vem vet? Den som lever får se 🙂

Ha dé gott!

Read Full Post »