Feeds:
Inlägg
Kommentarer

Archive for 17 juni, 2009

Vädret talar om höst, almanackan säger sommar… Vad är det egentligen?

Vi, jag och U, bestämde oss för sommar… Det blir att åka iväg till en sommarsuga, oavsett väder.. 🙂 Kommer att blir riktigt mysigt. Jag.. U… och fyra barn!!! Dessutom så fyller min äldsta år på lördag. 7 år.. En stor kille som börjar riktig skola till hösten.. Det blir litet kalas då, med presenter från mig iaf. 🙂

En arbetsdag kvar, sen så sover jag hos U imorron.. trots att barnen är hos henne och sängen är trång… Vi blir allt tajtare för varje dag som går.. Känns som om jag ÄNTLIGEN funnit min soulmate…

Ska i säng nu hade jag tänkt.. Ska hämta smörgåstårta imorron bitti hos min syster så det blir att åka lite tidigare. Fick precis ett natti-sms från min älskade så nu kanjag sova gott 😀

Löjlig? Kanske, men det kan jag leva med… jag är iaf lyckligt kär 😀

U, jag längtar till Gotland..

Read Full Post »