Feeds:
Inlägg
Kommentarer

Archive for 11 januari, 2009

Shania Twain..

Denna sång är SÅ förknippad med en speciell händelse i mitt liv.. Hon som sjöng den då gjorde det till en version som för ALLTID fastnat i mitt minne..
Lyssna och njut av Shania Twains version 🙂

Read Full Post »

Isch.. Jag och barnen skulle ha gett oss ut på lite vinterlek idag med U och hennes barn. Men igår så spydde U:s barn i princip under hela kvällen, så vi mer eller mindre ställde in träffen idag.
Tur var nog det, förutom att det var trist väder, så fortsatte barnen även idag och nu på kvällen så fick jag ett sms från U som talade om att hon också trillat dit 😦

Så nu ligger hela familjen i vinterkräk eller magsjuka… Stackare.

Vilken tur att jag inte hann åka dit ikväll så som det var tänkt. Iofs brukar jag aldrig bli sjuk trots att jag ”umgåtts” med smittade, men man vet aldrig!

Blir en kväll i soffan och glo på TV istället, inte lika mysigt att göra det ensam.

Familjen J.. tänker på er och lider med er..

Read Full Post »